Contact

Contact

CoWork.2460

Hofstraat 26b, 2460 Kasterlee

+32(0)499 74 34 92

info@cowork2460.be

Sociale media: @cowork.2460

Ons eenvoudig bereiken?

Vraag naar ons mobiliteitsplan!

FAQ

Wat maakt ons anders?

De unieke omgeving, de persoonlijke aanpak en de kans om op een snelle en efficiënte manier een uitgebreid netwerk uit te bouwen en nieuwe kansen en opportuniteiten te creëren.  

Wat bieden wij?

Speciale lanceringsofferte

Ter gelegenheid van onze opening bieden we een speciale korting op alle lidmaatschappen gedurende de eerste drie maanden. Grijp deze kans om deel uit te maken van een dynamische en inspirerende werkplek in Kasterlee.

Wees er vroeg bij! 

De eerste geïnteresseerden profiteren van aantrekkelijke instapprijzen én de unieke kans om mee te denken over de inrichting van zowel de gezamenlijke ruimtes als de privé kantoren.

📧 Interesse? 

Meld je aan via info@cowork2460.be of bel mij op 0032 499 74 34 92 en verzeker jezelf van een inspirerende werkplek in Kasterlee. 

Waarom voor ons kiezen?

Waarom kiezen voor onze coworkingspace?

  • Hybride-flexwerkplekken: In te richten in het landschap, naar keuze, zit of staand
    • Of te gebruiken als een multi-ruimte: Een veelzijdige ruimte op de begane grond voor kleineschalige evenementen.
  • Vaste kantoorruimtes: Huur een eigen ingericht, vast kantoor voor 1-2 personen op de 1ste verdieping.
  • Vergaderruimte 1: Geschikt voor 6-8 personen, perfect voor teamvergaderingen en klantpresentaties, op de 1ste verdieping, met zicht op de tuin!
  • Vergaderruimte 2: Geschikt voor max. 15 personen, perfect voor o.a. opleidingen & vergaderingen, op de 2de verdieping, met een mooi uitzicht over de 'skyline' van Kasterlee 😉.
  • Het gebouw is: voorzien van een volledig uitgeruste badkamer (bad/ douche/ lavabo) voor de sportieve ondernemers, compleet met ingerichte keuken + bar, zithoek, netwerk- en receptieruimte, alsook terras en buitenruimte. Een parking is ook voorzien en veel gratis parkeergelegenheid op wandelafstand (incl. laadpalen) (mobiliteitsplan te downloaden). 
  • Uiteraard zijn alle andere noodzakelijke faciliteiten ook voorzien (internet, multifunctionele printer en scanner, beveiliging, lekkere koffie 😉 etc.). 
  • Andere faciliteiten en diensten zijn optioneel, maar wij staan zeker open om nieuwe ideeën te bespreken!

Wat zit er allemaal in een abonnement?

  • Leuke werk- en/of vergaderplek
  • Lekkere koffie, thee en water
  • Dagelijks stuk fruit (optie)
  • Gebruik van scanner/copier
  • Beveiligde wifi
  • Gebruik van de keuken en badkamer
  • Computerschermen in de privé bureaus (optie)
  • Parkeerplaats
  • Tuinterras
  • Inkom en vestiaire, met lockers
  • Alle kosten voor onderhoud gebouw, tuin, nutsvoorzieningen, etc. (Incl.)
  • Gratis plaatsen van maatschappelijke zetel bij 3-jarig contract (1 jaar up-front te betalen als voorschot)

Bij uitbreiding denken wij ook al aan volgende optionele diensten die we willen aanbieden:

  • Personal Trainer sessies
  • Catering
  • Huurwagen
  • Huurfiets
  • IT-Support
  • Virtual Assistant
  • Was- en strijkdienst
  • Winkeldienst 
  • Zelf ideeën? Geef ze zeker even mee!